하야는 국제 여행과 외항 줄 확장:
에어인디아, 특수고 등의 국내 항공사는 이미 국내 안테나를 넘어 해외 히트상품으로 시작하고 오류를 해결하고, 많은 고객의 증가에 따라 국제 네트워크를 강화하는 데 분주히 그림자고 있습니다.
Univdatos Market Insights 분석에 따르면 흥미로운 부분 확장에 대한 투자가 증가하여 " 인도 기내식 시장 " 범위의 성장 시나리오를 지원합니다. 인도 시장은 2023년에 1억 7,500만 달러로 평가 기록, 2024년~2032년의 예측 기간 동안 13.95%의 CAGR로 성장하여 2032년에는 1억 달러에 도달할 것입니다.
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주요 통합은 기내 케이터링 산업이 국내 보안 안전 금고뿐만 아니라 국제적 기준과 음식에 대한 기대치를 포함하는 많은 더 다양한 고객에게 서비스를 제공하려고 하기 때문에 직면해야 할 위험도 수반합니다. 사용자의 선호도에 따라 더 높은 품질, 기대 및 더 광범위한 선택을 원합니다. 기내 케이터링 회사는 각에게 유용하게 활용되는 요리적인 프레젠테이션으로 다양한 가격의 요리의 독특한 음식을 즐겨보세요. 인도를 드나드는 호주인이 계속 성장하고 따라 민족 및 지역 요리별 콘텐츠가 포함된 케이터링 서비스에 대한 수요가 증가하고 시장 성장이 촉진됩니다. 인도는 기내 케이터링 서비스 시장 성장을 통해 많은 새로운 해외 안테나를 추가할 수 있는 요소입니다. 예를 들어, 타타 그룹에 따르면, 2024년에 에어인디아 인력은 10개의 국내선과 25개의 국제선을 포함하여 35개의 새로운 여행이 추가되고, 9,000명의 신규 직원과 5,000명의 신규 직원이 추가로 증가했습니다.
국제적으로 안테나가 더 잘 작동할 수 있을 뿐만 아니라 고품질 케이터링 서비스에 대한 수요도 있는 경우, 2024~2032년 예측 기간 동안 내 케이터링 서비스에 매우 중요한 요소가 있을 것입니다.
수요가 증가하는 산업 동향:
There is a tendency to consume more and more food in large quantities. According to Kay, markets tend to serve meals. Fitness culture, food nutrition education, and health care delivery and education will enable increased eating of different categories and preferences, including endless water, ug pre, low carb and meals. Eating is a health benefit to eating and a sign of family life. Instead, to combine nutrition, companies are adding more processed foods together in the meals served and incorporating locally sourced ingredients. The other current caveat is that there are concerns about improving the health of the meals you get from the in-flight offerings when it comes to consuming sugar, salt, and healthy fats. The health issues of the meals you travel with and the need to improve the Q of the services provided make the ride much more comfortable and can be enjoyed as a faster alternative to the meals served. These developments cater to the preferences of a more diverse and health-conscious clientele and further demonstrate the willingness to take care of the helicopter in a positive way that allows it to move partially.
Market Growth Description:
In my catering, technology is integrated so that it is not only reliable, but also able to be with the customer. Both airlines and catering companies are increasingly using technology solutions for their operational scope, such as AI inventory management systems, food preparation robots, and business intelligence analytics for food counting predictions. The installation and use of the menu electronic system is a wonderful one that allows you to order food according to what is reduced and important to you through a replica mobile or entertainment system. The community services provided are processed for the entire community being processed, which improves the quality of the customer experience. At the same time, catering companies can leverage ancient information and forecasts to improve the coordination of warehouses and surroundings. Technology is also being applied to this challenge so that airlines can control the amount of cases that occur and make environmental efforts. More than that, you can improve the quality and productivity of customer service provided on our aircraft.
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결론:
결론적으로, 북인도 기내 케이터링 시장은 정부 투자, 산업 협력, 기술 혁신에 의해 뒷받침되는 역동적이고 진화하는 환경을 반영합니다. 경제적인 가격의 기내 서비스에 대한 수요가 증가함에 따라 인도의 기내 케이터링에 대한 수요가 크게 증가했습니다.
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